Monday, January 24, 2011

Hai semua, apa khabar? hopefully semua ok. Hari ini aku agak sibuk kt tempat, cuba melihat masalah application citrix dekat projek aku ni. Response agak slow utk kawasan luar office aku bg yg menggunakan citrix. tgh investigate..huhuh..hari ini aku balik pukul 6.30 ptg. lewat jugak..tinggal vendor aku yg dari india je kt office masa aku balik tadi. Dia orang memang selalu balik lambat, tapi tak pelah, dia orang masuk kerja pun dlm kul 9 lebih. Bila aku balik je..fuh bau masak best, rupanya wife aku masak sotong yang beli kat pasar tani bangi sabtu baru ni..huh kenyang aku bila dah makan..dah lama tak makan sotong besar dan fresh. kalau balik kampung mesti selalu dapat makan ikan dan sotong yang segar, maklumlah kg kt terengganu..hehe. ok lah semua.. selamat malam..

No comments:

Post a Comment